Obecny czas to Pią 20:53, 19 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona GłównaForum Yoshimura Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Skoro mamy zimę, napiszę o Golfie.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » On the road!!
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gallardo
Renault Megane



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:33, 27 Sty 2007    Temat postu: Skoro mamy zimę, napiszę o Golfie.

Kiedy w 1997 roku weszła do produkcji kolejna wersja, wiadomo było już, że Golf przejdzie do historii motoryzacji: poprzednie trzy modele sprzedane zostały łącznie w 17.886.950 egzemplarzach. Zdeklasowany został tym samym dotychczasowy rekordzista, również produkowany przez Volkswagena, model Garbus. Po zaprezentowaniu Golfa IV, kabriolet oparty na serii III poddany został zmianom (tzw. Face lifting) celu upodobnienia go do modeli IV generacji. Sedan na bazie Golfa IV nazywał się Bora
Od połowy 1999 roku w Golfie montowane są następujące jednostki napędowe:
silnik 1,4l o mocy 75KM,
1,6l o mocy 101KM,
20-zaworowe silniki 1,8l o mocy 125 lub 150KM,
2,0l o mocy 115KM, silnik V5-2,3l o mocy 150KM
nowy silnik V6-2,8l o mocy 204KM.

Prócz nich mamy do dyspozycji nowoczesny silnik wysokoprężny 1,9l z bezpośrednim wtryskiem paliwa, oferowany w czterech wersjach: 64, 90, 110 lub 115KM. Zarówno silnik V5, jak i nowoczesny V6, wywodzą się ze znanego silnika VR6 i odznaczają się zwartą budową.
Z wybranymi jednostkami dostępna jest również wersja 4-Motion, z napędem na cztery koła, zawierająca nowoczesne sprzęgło typu Haldex.

Typy nadwozia:
hatchback
kombi (Variant)
sedan

W świadomości wielu nabywców nazwa Golf nie oznacza tylko nazwy modelu samochodu, ale określa pewien wzorzec oraz koncepcję, tworząc odrębną kategorię pojazdów.
Mimo wszelkich opinii na temat tego samochodu, Golf IV przypadł mi do gustu. Uważam go za samochód idealny dla takich kobietek jak ja; jest zwrotny, w miarę szybki i raczej niezawodny. Ponieważ interesuję sie troche tuningiem optycznym zamontowałabym jeszcze kilka części by osiągnąć fajny efekt.

czekajcie na fotki cos dla Was znajde ciekawego!


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Sob 11:38, 27 Sty 2007    Temat postu:

Temacik nawet ciekawy choć muszę wtrącić swoje 3 grosze Wesoly w Golfie jest jeszcze "engine" mój ulubiony 1.9 TDI o mocy 130 KM ale to tak na marginesie.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gomesh
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Sob 16:57, 27 Sty 2007    Temat postu:

Z Golfami jest tak, że cykają jak to u Niemaiszków bywa - zanczy dobrze. Sa twarde i można nimi generalnie dobrze i długo pośmigać. Jeżeli miałbym zainwestowac w VW i musiałby być to tylko Golf to wybrałbym 5 generacje z 1.9 TDI o mocy 130 KM. Tyle.
Chociaż i tak wybrałbym bez zająknięcia konkurenta w tej klasie GTI Honde Civic !!!


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
marty
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: k-ce

PostWysłany: Sob 22:36, 27 Sty 2007    Temat postu:

a gdzie jakas specyfikacja auta ?? pare danych o silnikach i to wszystko... nie mówiąc już o fotach... więcej się mogę dowiedzieć z samych nagłówków na googlach...

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
lucas
Honda Civic



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:10, 28 Sty 2007    Temat postu:

Dla ścisłości:
Paleta silnikowa golfa od 1999 roku, bo chodzi tutaj chyba o Golfa IV, produkowanego notabene od września 1997 obejmuje prawie wszystkie stosowane przez VW silniki, a zatem:
benzyna: 1,4 (75 KM), 1,6 (100 KM), 1,8 (125 KM), 2,0 (115 KM), 2,3 (150 KM), 2,8 (204 KM), 3,2 (241 KM)
benzyna z bezpośrednim wtryskiem: 1,4 FSI(90, 105 KM), 1,6 FSI (116 KM)
benzyna turbo: 1,8 (150, 180 KM)
diesel wolnossący: 1,9 (64 KM)
diesel z turbodoładowaniem: 1,9 (90, 101, 115, 130, 150 KM)
chyba wszystkie (w Golfie było tyle wersji silnikowych, że trudno je zebrać, zależnie od rynku na którym był sprzedawany, różniły się specyfikacje).
Golf IV jest tak popularny, że taki post rzeczywiście nie ma sensu, bo informacji mało, a do tego niekompletne...


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gallardo
Renault Megane



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:09, 28 Sty 2007    Temat postu:

chciałam pokrótce przybliżyć sylwetkę tego samochodu, bo bardzo mi sie podoba. Lucas jak sam twierdzisz Golf IV jest tak popularny ze nie trzeba wiecej pisac by sie zanadto nie powtórzyć!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
lucas
Honda Civic



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:16, 28 Sty 2007    Temat postu:

OK. Ale choć to popularny samochód, to wartało by opisać go dobrze, tzn. bez jakiś błędów czy niekompletnych informacji. Bo mimo tego że każdy go zna, to i tak można wiele ciekawych rzeczy na jego temat znależć, np. zastosowanie silników z bezpośrednim wtryskiem FSI

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » On the road!!
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.