Obecny czas to Pią 5:59, 19 Kwi 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Young & Old-timer
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lucas
Wysłany: Wto 21:35, 17 Kwi 2007
Temat postu:
Pamietam jak naście lat temu widziałem takiego jaga pod Radomiem. wydawał mi się wielki i brzydki. Teraz czasami go widuje, najczęściej w okolicach Łodzi stoi pod jakimś sklepem motoryzacyjnym i kusi, jako piękny klasyk. Cóż gusta się zmieniają
Prawdziwy, klasyczny, piękny i będący kwintesencją angielskiego stylu...
Gallardo
Wysłany: Pon 16:52, 26 Mar 2007
Temat postu:
z czyms mi sie kojarzy to autko... nie grało czasem w jakimś filmie??
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 11:49, 26 Mar 2007
Temat postu:
XJS to całkiem ładny samochód i ma niezłego 6 litrowego potwora pod maską. W dzisiejszych czasach niewyróżnia się zbytnio na ulicy chyba,że ktoś ma odrobinę pojęcia o samochodach. Poza tym wnętrze jak przystało na prawdziwego jaguara
MichaelW
Wysłany: Nie 20:42, 25 Mar 2007
Temat postu:
Za swoich czasów był okropnym samochodem dopiero teraz zaczyna nieźle wyglądać tak jak inne jagi np. e-type teraz wygląda o wiele lepiej niż kiedyś.
Gomesh
Wysłany: Nie 14:46, 25 Mar 2007
Temat postu: Jaguar XJS
Jaguar w 1975r. zapodał następcę słynnego E-Type który po 14 latach produkcji był już trochę przeterminowany i stanowił w owych czasach łakomy kąsek raczej już tylko dla ekscentryków i tradycjonalistów. Nowe wcielenie utraciło wiele uroku w porównaniu ze swoim poprzednikiem. Samochód padł ofiarą grupowego (...) projektowania, stąd wyjątkowo niespójna i chaotyczna stylistyka. Nie przeszkadzało mu to jednak by ubiegać się o tytuł jednej z lepszych maszyn drogowych swojej ery. Bazą dla XJS było podwoie z XJ 12. Z którego pochodziły również hamulce i zawieszenie. Napędzany był poprzez dwa silniki V6 3590cm3 o 223 KM oraz znakomity V12 5994cm3 290 KM(modele z lat późniejszych, wymienione silniki to wersje HE-High Efficiency). Te obie świetne jednostki były łączone z 3 stopniowymi skrzyniami Borg Warner (Brytyjczycy nie potrafili wtedy budować automatów stąd zdarzają się sztuki ze skrzyniami TH-400). Powstała również wersja ze skrzynią manulną lecz ta wersja znalazła tylko 352 klientów. Pod koniec produkcji powstała znakomita wersja przygotowana przez TWR, legitymowała się mocą 333 KM. Samochód przetrwał w produkcji 21 lat co robi zeń najdłużej produkowanego Jaga w historii. Warto wspomnieć, że do budowy następcy (XK8) użyto płyty podłogowej XJS !!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin