Obecny czas to Pią 4:31, 03 Maj 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kasia TT
Wysłany: Czw 12:37, 24 Sty 2013
Temat postu:
witam
do powiedzenia w temacie mam to,ze bezapelacyjnie TT jest motocyklem naprawde wyjatkowym,od kiedy go posiadam wprowadzil mnie w nowy wymiar przyjemnosci z jazdy
motofanka
Wysłany: Pon 10:39, 15 Sty 2007
Temat postu:
oj Maniek,Maniek..od przybytku głowa nie boli więc jest dobrze:)) pozdro;*
Maniek
Wysłany: Pon 10:38, 15 Sty 2007
Temat postu:
Fuck
zaspany to pisalem. sorry
motofanka
Wysłany: Pią 11:55, 12 Sty 2007
Temat postu:
hehe..moze nie widział
napewno macie racje mówiąc ze nie zaakceptuje sie od razu obok wielkiej czwórki..Niewiem jak Wy ale ja już poznałam mozliwosci poniektórych modeli z czwórkowej załogi i tak łatwo nikt sie nie wbije..nie zrówna z nimi.. pozostanie nam czekąc az zobaczymy co potrafi wyzej prezenrowany motocykl:)
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Śro 17:16, 10 Sty 2007
Temat postu:
Maniek napisał:
Chciałem jeszcze dodać...
PODWOZIE
Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Rozstaw osi – 1395 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy (310 mm)/1-tarczowy (220 mm)
Opony przód – 120/70 ZR17
Opony tył – 180/55 ZR17
WYMIARY, MASY
Wysokość siedzenia – 810 mm
Poj. zbiornika paliwa – 18 l
Masa – 170 kg
Maniek po co piszesz te dane skoro one są w moim poście??
Maniek
Wysłany: Wto 18:14, 09 Sty 2007
Temat postu:
Chciałem jeszcze dodać...
PODWOZIE
Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Rozstaw osi – 1395 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy (310 mm)/1-tarczowy (220 mm)
Opony przód – 120/70 ZR17
Opony tył – 180/55 ZR17
WYMIARY, MASY
Wysokość siedzenia – 810 mm
Poj. zbiornika paliwa – 18 l
Masa – 170 kg
Gomesh
Wysłany: Pon 21:34, 08 Sty 2007
Temat postu:
Dokładnie tak jest... Zgadzam się z Gościem co napisał to nade mną... Jest Alternatywą niewątpliwie i tak ma być.
Gratuluje tematu...
Gość
Wysłany: Pon 21:28, 08 Sty 2007
Temat postu:
Ciężko jest mi sobie wyobrazić Triumph'a obok tzw. "
wielkiej 4
" ale to jest mozliwe. Szczerze to podoba mi się ten motocykl. Niewątpliwie jest alternatywą nie tylko w kategorii 600 ale wogóle calościowo. Myśle, że znajdzie wielbicieli i dawcy będą z niego zadowoleni, wszak nie samymi Japońcami człowiek żyje...
Gwiezdny super Temacik...
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 17:34, 08 Sty 2007
Temat postu: Triumph TT 600
"TT 600" wprowadza dość konserwatywną dotychczas wytwórnię z Hinckley w szalony świat "sześćsetek", w którym liczą się najnowsze technologie i trwa "wyścig zbrojeń" zarezerwowany dotychczas dla "wielkiej czwórki" (Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha).
Silnik to zaprojektowana od podstaw 4-cylindrowa "rzędówka", o pokemności 599 cm3 z 16-zaworową głowicą, chłodzeniem cieczą i zasilaniem wtryskiem paliwa oraz układem dynamicznego doładowania silnika. Jednostka osiąga moc maksymalną (porownywalną z najlepszymi współczesnymi konstrukcjami) 110 KM (80 kW) przy 12 750 obr./min. Moment obrotowy wynosi 68 Nm przy 11 000 obr./min.
Przeniesienie napędu rozwiązano podobnie jak w japońskich "sześćsetkach". Zastosowano wielotarczowe sprzęgło mokre, 6-stopniową przekładnię i łańcuch zębaty typu O-Ring.
Rama jest grzbietowa, spawana z aluminowych profili. Przedni widelec teleskopowy ma rury nośne o średnicy 43 mm, a z tyłu zastosowano aluminiowy wahacz wyposażony w centralny element resorująco-tłumiący o pełnej regulacji. Całość w stanie suchym ma masę tylko 170 kg.
Z przodu zamontowano dwie duże tarcze o średnicy 310 mm i zaciski 4-tłoczkowe, a z tyłu 220-milimetrową tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym.
Właściciele tego motocykla mogą z dumą przemierzać ulice i szybkie drogi, na torze wyścigowym również nie odpadną z peletonu. Jeśli ktoś lubi zwracać na siebie uwagę, a "japoński plastik" wydaje mu się zbyt pospolity, to na Triumphie TT 600 będzie się wyróżniał wśród całej plejady "sześćsetek".
Triumph TT 600
Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą,
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
110KM (80kW) przy 12750 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 11000 obr\min
Skrzynia biegów:6-stopniowa
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 310 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy 220 mm
z zaciskiem 1-tłoczkowym
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:170 kg (198 kg)
Rozstaw osi:1395 mm
Wymiary:2060x665x1150 mm
Wysokość siodła:810 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l
Prędkość maksymalna:250km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:3,4 s
Zużycie paliwa:6,8l\100km
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin