Autor Wiadomość
lucas
PostWysłany: Wto 21:13, 13 Mar 2007    Temat postu:

A6 jest fajna, mocna itp. tylko, że jak dla mnie ma jedną dużą wadę, zresztą jak każde tej klasy auto. Jest po prostu za duże, sprawdza się na trasie, zwłaszcza pustej, ale jak jest trochę ciaśniej na drodze, to już wymiary i masa robią swoje. Wolę sportowe wersje A4. a tak nawiasem mówiąc to starsza wersja A6 bardziej mi sie podobała.
Lena
PostWysłany: Pon 19:11, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nawet fajna limuzynka. Moc i prędkość odpowiednia jak dla mnie.
Gallardo
PostWysłany: Nie 15:19, 11 Mar 2007    Temat postu:

u niezły! mocny w srodku wygodny idealny dla ludzi z duzą kasą! chyba bardziej mi sie sedan podoba niz combi
Gomesh
PostWysłany: Nie 13:54, 11 Mar 2007    Temat postu:

Nowa S6 jest klasą samą w sobie i dlatego zdecydowanie wolę ją niż Mersia E63 AMG mimo że jest mocniejszy. Bardzo podoba mi się ten Audik i napewno będzie chętnie wybierany przez Prezesów firm do wożenia się tu i tam Very Happy
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Nie 11:52, 11 Mar 2007    Temat postu: Audi S6 2007

Audi serii "6" do gamy swoich silników dopisało jednostkę napędową pochodzącą ze stajni Lamborghini. 10 -cylindrowy widlasty "motorek" o fabrycznej mocy 500 KM montowany w Gallardo został odchudzony do 435 KM celem uzuskania większej kultury pracy (w końcu to limuzyna ewentualnie kombi) i wrzucony pod maskę nowego S6. Audi S6 najłatwiej poznać po zamontowanych w przednim zderzaku dwóch pasach diodowych świateł dziennych. By nikt nie miał wątpliwości co do wielkości silnika, każda z diod symbolizuje jeden cylinder. Nawet we wnętrzu sprzęt audio odzywa się do nas przez 10 głośników. Samo nadwozie nie emanuje sportem, najprawdopodobniej dlatego,że nie bawem pojawi się model "RS" i to właśnie on będzie miał bardziej agresywną linię dzięki dodatkowym spojlerom i pod maską znajdą się dodatkowe konie i niutonometry. "S6" ma stały napęd na obie osie Quattro. Wyjściowo napęd rozdzielany jest w proporcji 40/60 (przód/tył). Układ maksymalnie może przenieść na tylne koła 85 proc. momentu obrotowego.
Obecnie nasi zachodni sąsiedzi lubują się w silnikach V10 na rozgrzewkę BMW M5 a teraz Audi czy następny będzie Mercedes???
A teraz wróćmy na ziemię cena za nowe Audi S6 to ponad 402 tys.zł za limuzynę (414 tys.zł Avant) a konkurencyjne BMW M5 również V10 kosztuje 422 tys.zł ale tego modelu w nadwoziu kombi niedostaniemy dlatego konkurencją dla Audi jest Mercedes E63 AMG ze swoimi 514 KM !!!

Dane techniczne:

Silnik benzynowy, V10, kąt rozchylenia cylindrów 90°
Pojemność skokowa 5204 cm3
Moc 435 KM przy 6800 obr/min
Maks. moment obr 540 Nm przy 3000-4000 obr/min
Skrzynia biegów 6-stopniowa, automatyczna
Prędkość maks. 250 km/h
Przysp. 0-100 km/h 5,2 s
Rodzaj paliwa RON 98
Napęd na wszystkie koła
Nadwozie (dł./szer./wys.) 491,6/186,4/144,9 cm
Rozstaw osi 284,7 cm
Zbiornik paliwa 80 l
Poj. bagażnika 546 l
Zawieszenie wielowahaczowe (przód/tył)
Opony 265/35 R19
Masa własna 1910 kg
Średnie spalanie 13,4 l/100 km


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.