Autor Wiadomość
Gallardo
PostWysłany: Sob 22:20, 17 Mar 2007    Temat postu:

takie jest główne założenie tuningu : WYRÓŻNIAĆ SIE Z TŁUMU
nie sztuka kupić orginalny samochód, sztuką jest ten mniej oryginalny tak odpicować zeby nie można go było poznać...
Lena
PostWysłany: Sob 19:12, 17 Mar 2007    Temat postu:

VW całkiem inny niż to co widujemy na codzień i to jest najpiękniejsze.
Gallardo
PostWysłany: Pią 17:07, 16 Mar 2007    Temat postu:

widzicie! ze wszystkiego (czyt.każdego samochodu) można zrobić coś fajnego
Gomesh
PostWysłany: Czw 22:51, 15 Mar 2007    Temat postu:

Bardzo orginalny czerwoniutki golfik. A to dlatego że przeważnie widuje się tego VW ze spojlerami z tektury itd a tu czyściutka forma i żyje swoim własnym życiem tak troszkę po cichu chociaż wzbudza tyle zainteresowania wszędzie wokoło że bania mała.
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Śro 17:10, 14 Mar 2007    Temat postu:

Ładniutki Golfik i mnóstwo modernizacji!!! Jednym słowem to co Tygryski lubią najbardziej Wesoly Świetny kolor i fantastyczne wnętrze!!!
Można się lansować Wesoly Wesoly Wesoly
Gallardo
PostWysłany: Śro 17:09, 14 Mar 2007    Temat postu:

rzeczywiście wnętrze rodem z superodpicowanych bryk dla bogaczy Mruga
lucas
PostWysłany: Wto 21:33, 13 Mar 2007    Temat postu:

Pracy ktoś włożył dużo, ale to nadal poczciwy Golf, bez duszy i finezji. Dodatkowo jest tak obniżony, że jeździ chyba tylko po parkingach pod hipermarketem:)(wiem, kompresory, ale pierwsza myśl jak go zobaczyłem była właśnie taka:) Podoba mi się jedynie jego wnętrze.
Lena
PostWysłany: Wto 20:55, 13 Mar 2007    Temat postu: VW Golf MK3 GTI

STYL:
- kolor czerwony
- front zadaptowany z VW Vento
- przednie reflektory Hella
- lampy tył Hella biało-czerwone
- klamki z Polo 6N
- listwy z Golfa CL
- usunięte znaczki
- brak tylnej wycieraczki

ZAWIESZENIE:
- air ride, własnej konstrukcji o zakresie regulacji 14 cm
- 2 kompresory
- 20 litrowy zbiornik na sprężone powietrze

KOŁA:
- felgi: Schmidt TH Line, przód 9x15 et25+7mm, dystans, tył 9,5x15 et10
- opony: przód Bridgestone RE720 195/45/15, tył Dunlop SP8000 205/45/15

ŚRODEK:
- oryginalna skórzana tapicerka
- kierownica Raid 280mm
- klima
- pełna elektryka
- podgrzewane fotele
- manometr
- sterowanie zawieszeniem oddzielne przód i tył
- chromowane klamki
- aluminiowe rygielki
- kij golfowy na tylnej półce

AUDIO:
- radio Alpine 7659 DECK + zmieniarka CHA624
- System przedni Dali A-6cs ( 18 cm woofer )
- sub Dali A 12wd
- wzmacniacz Xetec 4G 600
- okablowanie DLS wygłuszone drzwi
- woofery na pierścieniach z MDF

SILNIK:
- 2.0 (1984cc) benzyna
- 115 KM 8V
- wkładka filtra powietrza K&N
- wydech z kwasówki 2 calowy z dwoma tłumnikami przelotowymi i końcówką typu " słomka "
- moc po zmianach 120 KM



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.