Autor Wiadomość
Gomesh
PostWysłany: Sob 22:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

owszem, widziałem go dokładnie w Automaniaku MAX przez tym gruntownym tuningiem, więc rzeczywiście goście zrobili kawał dobrej roboty.
Gallardo
PostWysłany: Sob 15:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

Gomesh wrzuciłam te fotki i mowie "cholera to nie ten samochód". Nieźle sie potem uśmiałam jak marty napisał ze "moj samochód" mu sie bardziej podoba Smile to rzeczywiście jeden i ten sam hehe
Gomesh
PostWysłany: Sob 12:45, 24 Mar 2007    Temat postu:

no jasne <hahaha>
marty
PostWysłany: Pią 17:20, 23 Mar 2007    Temat postu:

może zauważyłem tylko hoziło mi o to że te fotki bardziej mi się podobają tym bardziej że lubię takie szczególiki jak choćby audio
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Śro 10:42, 21 Mar 2007    Temat postu:

Lubię dobry tuning a ta Honda jest tego doskonałym przykładem! Śliczny wygląd na zewnątrz,dobry silnik,świetne audio i ciekawe wnętrze z chęcią stałbym się właścicielem takiego samochodu. To chyba jeden z nielicznych samochodów poddanych modernizacji w którym bym nic nie zmienił Wesoly
Gomesh
PostWysłany: Śro 0:16, 21 Mar 2007    Temat postu:

Marty a nie zauważyłeś czegoś może ?????????????????????
Przecież to ten sam samochód tylko w żółtej barwie a co za tym idzie jest przed malowaniem. Popatrz na dach ... on jest nadal żółciutki tak jak i tylna klapa a fotki z mojego tematu sa już pomarańczowe z szarym dachem, maską jak i klapą ! Czyli wersja FINALNA.
marty
PostWysłany: Wto 20:33, 20 Mar 2007    Temat postu:

no więc bez urazy Gomesh ale wybrałbym furę z fotek Gallardo. 'troszkę' bardziej mi się podoba
Gallardo
PostWysłany: Wto 16:33, 20 Mar 2007    Temat postu:

Gomesh
PostWysłany: Wto 0:43, 20 Mar 2007    Temat postu:

Jasne zniecierpliwością poczekamy na nie.
Gallardo
PostWysłany: Pon 21:05, 19 Mar 2007    Temat postu:

powinnam je mieć na dysku więc jak znajde kilka chwil to wrzucę na forum! Przede wszystkim współpraca Wink
Gomesh
PostWysłany: Pon 11:54, 19 Mar 2007    Temat postu:

Pewnie Gallardo jak tylko posiadasz coś na temat tej Hani to Proszę Cię bardzo o zamieszczenie tutaj. Zawsze to jakieś większe urozmaicenie a oto na dokładnie chodzi.
Gallardo
PostWysłany: Sob 22:10, 17 Mar 2007    Temat postu:

miałam napisac o tej Hani... ale nie wchodzilam Ci w paradę, bo wiedzialam ze Ty sie na tym najlepiej znasz:) jesli chcesz to moge dodac kilka zdjec do tego tematu. Jak dla mnie bomba:D, samochod jak sie patrzy
Lena
PostWysłany: Sob 19:03, 17 Mar 2007    Temat postu:

Nie przepadam za takimi samochodami, ale ten akurat podoba mi się. Widać w Polsce są sepece od tego typu przeróbek.
Gomesh
PostWysłany: Sob 17:04, 17 Mar 2007    Temat postu: Honda Civic V

Ten tuning poprostu musiał się udać. Plan był prosty, otóż Hania miała zostać bardzo grubo przerobiona przez najlepsze firmy tuningowe w Polsce ponieważ była główną nagrodą w konkursie organizowanym przez Automaniaka Max i TVN Turbo.
Wnętrze to kubły Bimarco obszyte dwukolorową skórą w Javie Car Design, która zajął się również otapicerowaniem na nowo całego wnętrza. Boczki w pomarańczowo-szarym odcieniu mieszczą głośniki systemu car audio i podświetlaną na czerwono "listę płac". Po każdym otwarciu drzwi z daleka widać świecące loga firm wspierających projekt. Tylna kanapa powtarza kontrastowe barwy siedzeń przednich, a w tylnych boczkach znalazły się ekrany umilające podróże. Trzeba tylko dość głośno nastawiać dźwięk, bo przelotowy wydech daje o sobie znać donośnym warczeniem. Teraz potrzebne są już tylko odchylane przednie fotele, żeby na tylną kanapę można było się w ogóle dostać.
Tuning mechaniczny zdziebko ospałego 1.3 nie przedstawiał sensu więc w Warszawskiej firmie Tomson od razu wzięto się za konkrety, czyli przekładkę silnika 1.6 VTEC (nie VTI więc brak 160 rumaków) o mocy 125 KM. Ze stożkowym dolotem K&N i usprawnionym wydechem, silnik bardzo dobrze radzi sobie z napędzaniem Civa, zwłaszcza na wyższych obrotach, które po prostu uwielbia. Nie wspominając już nawet o hałasie, generowanym przez włączony VTEC powyżej 5000 obrotów. Nawet dużo szersze felgi z oponami Goodyear F1 205/40 R17 nie osłabiają przyspieszenia, choć wymagają sporo skupienia od kierowcy: na polskich ulicach auto "chodzi" po koleinach, zdecydowanie nie lubi dziur i staje się dość podsterowne. Sztywne zawieszenie Koni, niczym sonar, ze szczegółami opisuje nam wszystkie ubytki w drodze. Jednak czarne fele Dotz prezentują się bezbłędnie i miejmy nadzieję, że jak najdłużej wytrzymają trudy eksploatacji obniżonego auta w warunkach niemalże off-roadowych.
W A. G. Tuning stylizowano pojazd co gwarantowało ogromny sukces. Komplet zderzaków, progów i bardzo udane połączenie lakieru szarego z fluoryzującym pomarańczem wyróżnia Civica na kilometr. Można było oczywiście pójść w stronę JDM i poprzestać na kultowych felgach, czy pomarańczowych kierunkowskazach, ale wtedy "show" ograniczałby się do niewielkiej grupki zagorzałych fanów tematu. A chodziło wszak o to, żeby za Hondą obejrzał się każdy. Mimo że styl amerykańskiego "import tunera" nieco stracił na popularności, takie przebudowy będą zawsze się bronić ze względu na wysoką jakość przeróbek i zawsze trafione pomysły. Wygładzona tylna klapa i lampy z czarnym tłem zarówno z przodu, jak i z tyłu ostatecznie przekonują wszystkich, że mamy do czynienia z najgorętszym "importem" w mieście.
Car audio montowano we Wrocławskim zakładzie Extreme Car Audio, jako przedstawiciel JBL, doposażył Civica w sprzęt grający tej właśnie firmy, znanej z bezlitosnego i agresywnego brzmienia. Trzy ekrany w kabinie (jeden pośrodku deski rozdzielczej w stacji multimedialnej Panasonic i dwa z tyłu), dwa zestawy głośnikowe i para subwooferów z tyłu, gwarantują zabawę nasyconą decybelami na wysokim poziomie....
I tak autko zostało Japońskim przecinakiem na ulicy...
(szkoda, że moja tak nie wygląda... Jezyk )


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.