Autor Wiadomość
Gallardo
PostWysłany: Nie 18:10, 22 Kwi 2007    Temat postu:

ta nazwa Ssang-yong jest wyczesana
lucas
PostWysłany: Sob 20:25, 21 Kwi 2007    Temat postu:

Takie auto, nie oszukujmy się, kupuje się albo do lansu albo dla przyjemności i frajdy z jazdy (na co nakłada sie również i "marka" samochodu, czyli poczucie posiadania czegoś wyjątkowego). Niestety koreańskie samochody nie posaidaja jeszce tego czegoś, co sprawia satysfakcję z ich posiadania. Nie są to rasowe samochody (choć np. Ssang-Yongowi już niewiele brakuje:), o których śnimy po nocach. Z tej platformy GM, wolałbym opartego na tych samych podzespołach lotusa:) nawet starszego...
Gallardo
PostWysłany: Sob 7:24, 21 Kwi 2007    Temat postu:

i w tym rzecz! to nie Japoniec nie Amerykański i nawet nie nIemiec:(
Gomesh
PostWysłany: Pią 15:02, 20 Kwi 2007    Temat postu:

HEHE .... !!! bardzo mi się podoba ten sportowiec. Polatuje troszkę nowym Oplem GT, czyli następcą Speedstera. Co do tego autka to pozdejmowałbym znaczki, żeby wstydu nie było i mógłbym nim ganiać po ulicach.
Chociaż Koreańskie to jak znam życie nic dobrego
Gallardo
PostWysłany: Pią 11:31, 20 Kwi 2007    Temat postu: Sportowe Daewoo... Żart???

Zapewne znacie Lanosa Nubirę Nexię? Takie niezbyt wyróżniające się z tłumu samochody, zwykle na LPG. Szczerze to nic specjalnego... Jak wiecie ich stwórcą jest koncern Daewoo, tak to ci sami co wykupili warszawskie FSO. Daewoo zazwyczaj wywołuje skojarzenia ze stonowanymi autami od dość przeciętnych osiągach. Koreański wytwórca niebawem wprowadzi do oferty roadstera, którego przyśpieszenie zaskoczy nawet... posiadaczy Ferrari! Zobaczcie i oceńcie sami co oni tutaj powyrabiali.....

Trafienie pod skrzydła General Motors przyniosło wiele korzyści dla azjatyckiego koncernu. Jedną z najważniejszych jest dostęp do nowoczesnych technologii oraz sprawdzonych rozwiązań. W oparciu o mechanikę Opla Speedstera - który jest spokrewniony z Lotusem Elise - powstał rasowy roadster z logiem Daewoo na masce. Drapieżne reflektory, duże wloty powietrza w przednim zderzaku, nisko schodząca maska oraz muskularne błotniki nadają pojazdowi dynamiki i agresji. Nie zabrakło też wielkich kół, za którymi widać potężne hamulce. W stosunkowo niewielkim wnętrzu udało się wygospodarować przestrzeń dla dwójki podróżnych. Poręczna kierownica, wygodne i mocno wyprofilowane fotele oraz dobre nagłośnienie dbają, by podróże upływały w miłej atmosferze. Nie zabrakło też klimatyzacji, jednak większość nabywców z pewnością zdecyduje się otwarcie płóciennego dachu i skorzysta z możliwości regulowania temperatury w kabinie przy pomocy pedału gazu...
Jak przystało na sportowy bolid, silnik został umieszczony możliwie blisko środka pojazdu. Co prawda maszynownia ma tylko cztery cylindry o łącznej pojemności dwóch litrów, jednak dzięki zastosowaniu turbosprężarki Twin-scroll udało się wykrzesać aż 260 KM przy 5300 obr./min! Układ zmiennych faz rozrządu oraz bezpośredni wtrysk paliwa sprawił, że motor raźno zabiera się do pracy już od najniższych obrotów. W zakresie 2500-5000 obr./min prawa stopa kierowcy zarządza 353 Nm momentu obrotowego. Charakterystyka silnika sprawia, że wyprzedzanie bez redukcji biegu nie stanowi najmniejszego problemu, a kultura pracy pozostanie wysoka na skutek użycia wałka wyrównoważającego.
Już w chwilę po dociśnięciu gazu do podłogi fryzury podróżnych zostają zepsute poprzez narastające powiewy powietrza. Po 5,5 sekundy od startu wskazówka prędkościomierza wskazuje już 100 km/h! Stosunkowo niewielka moc silnika oraz spore opory aerodynamiczne karoserii sprawiają, że przyśpieszenie ustaje przy 227 km/h.


Szczerze to autko na pierwszy rzut oka fajne, ale musze stwierdzić ze jest łudząco podobne do innych auteczek tego typu. Jego projektant musiał chyba robić istną kalkomanię.... dla mnie synonimem sportu jest Porsche i w życiu zdania nie zmienię <lol>


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.