Autor Wiadomość
motofanka
PostWysłany: Czw 15:13, 04 Sty 2007    Temat postu:

heh..kredensem:D może dla kogoś innego jest to jakiś pojazd marzeń i dałby za niego wszystko ale rzecz gustu:D
Maniek
PostWysłany: Czw 14:09, 04 Sty 2007    Temat postu:

motofanka napisał:
wiecie..może coś w tym ładnego jest...ale ja preferuje inne modele..


Zgadzam się z tobą. Kredensem nie będę jeździł Wesoly
motofanka
PostWysłany: Śro 15:51, 03 Sty 2007    Temat postu:

wiecie..może coś w tym ładnego jest...ale ja preferuje inne modele..
marty
PostWysłany: Śro 15:29, 03 Sty 2007    Temat postu:

o dżizas... czegoś tak paskudnego to dawno nie widziałem... szkoda kasy jak dla mnie Kwadratowy
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Śro 10:45, 03 Sty 2007    Temat postu:

Nie lubie takich kredensów a kilku płytową zmieniarkę CD to wole wrzucić do samochodu bo na moto to się człowiek delektuje jazdą a nie słucha muzyki!!!

Poza tym to bardzo ciekawy post z dużą ilością informacji dla zwolenników tego "krążownika".
Maniek
PostWysłany: Wto 18:49, 02 Sty 2007    Temat postu:

Jak dla mnie to nie ta klasa... I jeszcze trzy kółka... Czułbym się jak podczas nauki jazdy na rowerze w dzieciństwie.
Gomesh
PostWysłany: Pon 19:34, 01 Sty 2007    Temat postu: Honda Gold Wing

Historia obudowanych krążowników o masie zbliżonej do małego samochodu nie jest długa. Ich początki przypadają na koniec lat 70. To właśnie pierwszy model Hondy Gold Wing przyczynił się do zapoczątkowania tej klasy jednośladów. Zaczęło się od zaprezentowanej w 1976 roku Hondy GL 1000 napędzanej czterocylindrowym bokserem, która dysponowała znaczną jak na owe czasy mocą 100 KM, miała zachwycać osiągami. Jednak po kilku latach dla tego dość ciężkiego motocykla znaleziono lepsze zastosowanie i w 1980 roku wraz ze wzrostem pojemności do 1100 ccm wyposażono go w kufry bagażowe i obszerną owiewkę - od tej pory nazywa się Gold Wing. Z czasem zaczął rosnąć. W 1984 r. pojawił się model z silnikiem 1200 ccm, a w 1987 roku najsłynniejszy o pojemności 1500 ccm. Honda GL 1800 Gold Wing pojawiła się na rynku w 2001 roku po trzynastu latach panowania poprzedniego modelu, który w tym okresie urósł do miana legendy. Dość znacznym zmianom uległ wygląd zewnętrzny, co początkowo spotkało się ze sceptycznym przyjęciem ze strony konserwatywnego środowiska goldwingowców. Sylwetka motocykla złagodniała i została pozbawiona ostrych krawędzi typowych dla GL 1500, jest teraz bardziej dynamiczna, choć nieco mniej dostojna. Motocykl budzi respekt wielkością. Jego masa to 363 kg; po dodaniu do tego masy paliwa, bagażu, kierowcy i pasażera okazuje się, że mamy do czynienia z kolosem o masie ponad 600 kg! To cena za niespotykany w innych motocyklach komfort.
Aktualny model wniósł wiele nowych rozwiązań. Najwięcej kryje się w jednostce napędowej. Sześciocylindrowy bokser zwiększył pojemność do 1832 ccm i jest zasilany wtryskiem paliwa. Moc wzrosła do 119 KM, a moment obrotowy wynosi teraz aż 167 Nm. Zmienił się rozrząd i sposób jego napędu. W każdym cylindrze znajduje się po dwa zawory, a w każdej głowicy jeden wałek rozrządu napędzany łańcuchem, nie tak jak poprzednio paskiem. Spaliny odprowadzane są przez podwójny układ wydechowy, a w każdym z dwóch tłumików znajduje się katalizator. Napęd na koło tylne przekazywany jest przez pięciostopniową skrzynię biegów i wał Kardana. Motocykl ma również elektryczny bieg wsteczny. Wykorzystuje się do tego rozrusznik po włączeniu odpowiedniej funkcji. Rama aluminiowa jest znacznie lżejsza od poprzedniej, ale nie mniej sztywna. W tylnym zawieszeniu znajduje się urządzenie umożliwiające zmianę jego twardości w pewnym zakresie. Dokonuje się tego elektrycznie, a dwa ustawienia można łatwo zapamiętać. W przednim zawieszeniu zamontowany jest układ zapobiegający nurkowaniu. Działa to w ten sposób, że po uruchomieniu hamulca część płynu hamulcowego zapobiega ugięciu się zawieszenia.141 litrów - to łączna pojemność kufrów
W układzie hamulcowym znajduje się ABS oraz system Dual CBS powodujący użycie obu hamulców podczas uruchomienia tylko jednego.Zaskakująca lekkość prowadzenia jest mocną stroną motocykla, a także elastyczność. Na 5. biegu płynnie przyspiesza nawet od 50 km/h. Jest to zasługa potężnego momentu obrotowego, który jest tak duży, że na niższych biegach trzeba uważać, aby przy gwałtownym przyspieszeniu nie zerwać przyczepności koła.Warunki jazdy są niezwykle komfortowe. Pozycja kierowcy jest idealna do długich przejazdów. Miękka i dobrze wyprofilowana kanapa nawet po kilku godzinach jazdy nie przypomina o sobie. Jeszcze lepszymi warunkami jazdy cieszy się pasażer, którego miejsce przypomina domowy fotel. Dzięki obszernej szybie, której wysokość można zmieniać w zakresie 100 mm, i owiewkom w całym zakresie prędkości podróżujące motocyklem osoby nie odczuwają pędu powietrza.Liczba wyposażenia seryjnego jest wręcz niezwykła jak na jednoślad. Do najistotniejszych należą tempomat, radio wraz z nagłośnieniem, które bardzo dobrze jest słyszalne nawet do prędkości 140 km/h, elektryczna regulacja ustawienia świateł, interkom umożliwiający rozmowę z pasażerem. Za dopłatą można otrzymać dodatkowo CD wraz z 8-płytową zmieniarką.Po zajęciu miejsca za kierownicą przeciętny motocyklista poczuje się jak w innym świecie i będzie mile zaskoczony. Nawet na postoju masa motocykla nie sprawia aż tak dużych trudności, jak można by się spodziewać. Wydaje się, jak gdyby część kilogramów, co jest zasługą nisko położonego środka ciężkości. W celu jego obniżenia zbiornik paliwa znajduje się pod siodłem kierowcy, a widoczny z przodu jest tylko osłoną dla innych podzespołów, których w tym motocyklu jest mnóstwo. Kłopoty zaczynają się dopiero wtedy, gdy motocykl pochyli się zbyt mocno.W czasie jazdy opanowanie motocykla wymaga znacznie mniej wysiłku niż manewrowanie na postoju. Nie przeraża również jazda w mieście, chociaż z racji wymiarów częściej trzeba stać w korkach, niż zdarza się to innym motocyklistom. Jednak docelowym przeznaczeniem Gold Winga są dalekie trasy, dopiero w tych warunkach można docenić jego wyjątkowe zalety - tutaj znaczna masa zaczyna przynosić korzyści. Dzięki niej jest on niezwykle stabilny. Jedynie silne boczne podmuchy wiatru ze względu na znaczną powierzchnię mogą nim zachwiać. Poza tą sytuacją nic nie jest w stanie zakłócić raz obranego toru jazdy. Własności jezdne jak na tak duży motocykl pozytywnie zaskakują. Podobnie jak osiągi. Po uruchomieniu silnika jego dźwięk nie przypomina jednostki motocyklowej, jest bardzo cichy i raczej wolnoobrotowy. Jednak nie wpływa to na jego dynamikę. GL 1800 przyspiesza do "setki" w 4,2 s, a jego masa potęguje jeszcze wrażenie. Niezła dynamika towarzyszy mu do prędkości 160 km/h, powyżej nieco spada, ale i motocyklem tym rzadko jeździ się szybciej, chociaż osiąga 200 km/h.
Mi osobiście bardzo podoba się ten motocykl, zwłaszcza gdy taty kolega jest maniakiem Goldasa. Posiada on 2 całe i 1 w częściach. Także sami wiecie zaraził mnie troszkę tą mini ciężarówką Wesoly jak tylko nadarzy się jakaś okazja to pstryknę pare fotek jego maszyn i zaraz tu wrzuce to sami zobaczycie Wesoly a puki co to lukajcie na to...



Chciałbym nadmienić,że posjonaci przerabiają seryjne Hondziawy na "Trajki" to jest dopiero KREDENS na kołach Wesoly Wesoly Wesoly


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.