Autor Wiadomość
motofanka
PostWysłany: Czw 17:28, 04 Sty 2007    Temat postu:

nie chodzi o to czy lżejszy czy nie..mi chodzi o strone wizualną w tym momencie
Maniek
PostWysłany: Czw 16:52, 04 Sty 2007    Temat postu:

motofanka napisał:
eee...wcale nie..streetfightery sa piekne..odkrywają piękno wewnetrzne motocykla,a nie jeden ma co pokazać



No właśnie... im lżejszy tym lepiej...
motofanka
PostWysłany: Czw 15:08, 04 Sty 2007    Temat postu:

eee...wcale nie..streetfightery sa piekne..odkrywają piękno wewnetrzne motocykla,a nie jeden ma co pokazać
Maniek
PostWysłany: Czw 14:56, 04 Sty 2007    Temat postu:

Mi się zawsze wydawało że im większy silnik tym cięższy... Tu rama klęczy raczej... A waga ma swoje bardzo złe strony... np. Streetfighter...
motofanka
PostWysłany: Czw 14:40, 04 Sty 2007    Temat postu:

ale nie o to chodzi...nie mieszaj pojemnosci modeli :DCzasem to nawet lepiej sie sprawdzaja cieższe motocykle bo maja lepsza przyczepnosc i wiekszy komfort..przynajmniej z tego co ja osobiscie zaówazyłam..
Maniek
PostWysłany: Czw 14:32, 04 Sty 2007    Temat postu:

Aprilia RSV 1000R waży 185 kg i ma 1000ccm pojemności a ta 600-tka waży 195 kg... Dla mnie to wielka różnica...
motofanka
PostWysłany: Śro 16:17, 03 Sty 2007    Temat postu:

eee...Maniek..ty chyba nie widziałes ocięzałej 600-tki..Piekna jest..zmysłowa..potrafi powalić wzrokiem nie jednego Wesoly
Maniek
PostWysłany: Wto 19:12, 02 Sty 2007    Temat postu:

Post świetny... Tak trzymaj Wesoly jak dla mnie to ona "ociężała" jest jak na 600ccm...
Gomesh
PostWysłany: Pon 20:14, 01 Sty 2007    Temat postu:

a Dziękować Gwiezdny za to Wesoly solidnie, rzetelnie i konkretnie napisane. Tak trzymaj Uwaga
to ja dodam jeszcze troszkę foteczek...

gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Pon 19:46, 01 Sty 2007    Temat postu: Honda CBR 600 F i F Sport

Ten artykuł dedykuje Gmesh'owi maniakowi Hondy:D


Spośród wszystkich sportowych motocykli o pojemności 600cm3 największą popularnością już od 14 lat cieszy się Honda CBR 600 F jako jedyna produkowana jest w dwóch wersjach: F i F Sport.
Popularność i wierność klientów zobowiązują. Szefowie Hondy postanowili zaspokoić zarówno tych hołdujących sportowi, jak i tych o nieco chłodniejszych temperamentach, którzy uwielbiają dalsze wypady dynamicznym i lekkim motocyklem, o bardzo dobrych właściwościach jezdnych i znacznie niższej cenie niż CBR 1000 czy CBR 1100 XX SuperBlackbird.
Czterocylindrowa, 16-zaworowa "rzędówka" Hondy o pojemności 599 cm3 uzyskuje moc maksymalną 110 KM (81 kW) przy 12 500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 65 Nm przy 10 500 obr./min. Charakteryzuje ją wysoka kultura pracy i dynamiczny, równomierny przyrost mocy, na co miały wpływ modyfikacje silnika i zwiększenie pojemności airboksu. Lekko pracujące wielotarczowe sprzęgło mokre i przyjemna w obsłudze 6-stopniowa skrzynia biegów przenoszą moment obrotowy na łańcuch i tylne koło z niewielkimi stratami mocy.
Klasyczny przedni widelec o średnicy rur nośnych 43 mm i tylny przestrzenny wahacz aluminiowy mają skok po 120 mm i połączone są grzbietową ramą aluminiową. Zmniejszenie rozstawu osi wpłynęło na zwiększenie sztywności i zwrotności, a tym samym precyzję prowadzenia motocykla. Zmniejszono też jego masę do 170 kg w stanie suchym.
Charakterystyka zawieszeń jest bardziej komfortowa niż sportowa, co znacznie poprawia odczucia za kierownicą podczas jazdy po drogach. W trakcie dalekich podróży siedzi się wygodnie na 2-osobowej kanapie "CBR 600 F". W wersji Sport, tak jak w innych prezentowanych motocyklach, mamy dwa pojedyncze, mniej wygodne siedzenia. To w zasadzie największa różnica między obiema wersjami małej CBR.
Ze względu na dużą popularność "CBR 600 F" wśród turystów zmodyfikowano oświetlenie, zwiększając o 40 % intensywność świateł w stosunku do modelu poprzedniego.
"CBR 600 F" szczyci się przyspieszeniem 3,1 s do 100 km/h i prędkością maksymalną 255 km/h. To wystarczająco dobry wynik, by zaliczyć ją do czołówki sportowych "sześćsetek".Również w prowadzeniu na długich i szybkich zakrętach oraz podczas jazdy z dużą prędkością zachowuje się bardzo neutralnie. Na hamulce tarczowe także nie można narzekać. Wytracają prędkość bardzo skutecznie i dają się precyzyjnie dozować.
"CBR 600 F" i "F Sport" to bardzo udane konstrukcje i choć różnią się zasadniczo tylko tylną częścią nadwozia, odnosi się wrażenie, że to dwa różne motocykle.


Honda CBR 600 F i F


Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
110KM (81kW) przy 12500 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
65Nm przy 10500 obr\min
Zasilanie:elektroniczny wtrysk paliwa
Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 296 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
220 mm z zaciskiem 1-tłoczkowym
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:170 kg (193 kg)
Rozstaw osi:1386 mm
Wymiary:2060x685x1130 mm
Wysokość siodła:810 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l (3,5 l)
Prędkość maksymalna:255km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:3,1 s
Zużycie paliwa:6,2l\100km


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.