Autor Wiadomość
Maniek
PostWysłany: Wto 18:31, 09 Sty 2007    Temat postu:

gwiezdnygsx-r napisał:
Wygląda na zdjęciach ładnie, fajne wnętrze a poza tym to totalna chińska tandeta!!! Nie zaszaleje na europejskim rynku! Co da lakier BMW takiej fencziozie??? Jak dla mnie to poleciało Dacią od tego samochodu(z przodu).


Wygląda ładnie ale faktycznie polatuje Dacią...
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Nie 11:33, 07 Sty 2007    Temat postu:

Wygląda na zdjęciach ładnie, fajne wnętrze a poza tym to totalna chińska tandeta!!! Nie zaszaleje na europejskim rynku! Co da lakier BMW takiej fencziozie??? Jak dla mnie to poleciało Dacią od tego samochodu(z przodu).
Gomesh
PostWysłany: Sob 21:21, 06 Sty 2007    Temat postu: Brilliance BS 6

Od dłuższego czasu większość renomowanych producentów lokuje swoje fabryki w Chinach. Zachętą są niskie koszty robocizny, duża ilość potencjalnych pracowników oraz przyzwoita jakość wykonania. O ile układy elektroniczne z napisem "made in China" można znaleźć niemal w każdym urządzeniu elektronicznym, tak samochody wytwarzane w najbardziej zaludnionym kraju świata trafiały głównie na lokalny rynek. W ostatnich latach próby ekspansji na światowy rynek stają się coraz lepiej widoczne. W listopadzie ubiegłego roku ogłoszono, że jeszcze nim się on zakończy to na europejskie rynki trafi... limuzyna rodem z Chin!
Głównym atutem Brilliance BS 6 będzie stosunek ceny do wielkości auta. Za 19.000 euro nabywca otrzyma mierzącego 4,88 metra sedana z 550-litrowym bagażnikiem.
Wyposażenie obejmuje odtwarzacz CD, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat i czujniki parkowania. Nad bezpieczeństwem podróżnych będą czuwać dwie poduszki powietrzne oraz ABS z EBD. Niestety pierwsze próby zderzeniowe obnażyły słabą odporność karoserii. Obszerna limuzyna została oceniona na pograniczu 2-3 gwiazdek NCAP. Dość wspomnieć, że najmniejsze samochody europejskich producentów coraz częściej notują wyniki na poziomie 4-5 gwiazdek...
Podstawowym silnikiem będzie dwulitrowa jednostka o mocy 122 KM i 170 Nm. Niestety obszerne i ciężkie nadwozie skutecznie ograniczy dynamikę. Choć czas rozpędzania do 100 km/h wynoszący 13,8 sekundy oraz prędkość maksymalna na poziomie 190 km/h wystarczy, by móc poruszać się żwawo po mieście, to wyjazd załadowanym samochodem poza teren zabudowany wystawi cierpliwość prowadzącego na próbę, szczególnie podczas wyprzedzania.
Kierowcy o cięższej nodze nie znajdą dużo więcej pociechy w opcjonalnym silniku o pojemności 2.4 litra. 16-zaworowa jednostka rozwija zaledwie 130 KM i 195 Nm, pozwalając uzyskać pierwszą "setkę" po 12,5 sekundy oraz 195 km/h.
Dla wersji z tym silnikiem przewidziano lepsze wyposażenie - automatyczną klimatyzację, szyberdach, skórzaną kierownicę oraz zmieniarkę CD. Za dopłatą komfort może podnieść automatyczna przekładnia, jednak trzeba się liczyć z pogorszeniem - i tak przeciętnych - osiągów.
Cena topowo wyposażonego Brilliance BS 6 nie przekroczy 23.000 euro. Trwałość niewysilonych jednostek napędowych nie powinna budzić obaw - obie powstały na licencji Mistubishi, a dodatkowe zabezpieczenie stanowi 3-letnia gwarancja z limitem 100.000 km. Silniki to nie koniec konotacji z prestiżowymi markami. Zawieszenie Brilliance BS 6 dostało dostrojone pod okiem fachowców z Porsche, zaś nadwozie jest pokrywane w lakierami stosowanymi przez BMW.
Chińczycy przewidują, że w przyszłym roku Europejczycy zdecydują się na zakup 15000 pojazdów. Zachętą dla oszczędnych klientów będzie zapowiedziany już wariant z silnikiem diesla. W 2007 powinna też ruszyć sprzedaż sedana klasy średniej, kompaktowego hatchbacka oraz coupe.
Dla mnie polatuje Lancią... ale made in china ist wery goot...



(C) wp.pl

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.