Autor Wiadomość
Maniek
PostWysłany: Pon 10:49, 15 Sty 2007    Temat postu:

Piekny...
marty
PostWysłany: Pią 22:02, 12 Sty 2007    Temat postu:

mnie się wydaje że to jednak nie on zaczął... no ale whatever Kwadratowy koniec tego OT.
Całkiem całkiem ten Lexusik Kwadratowy szczególnie mi się podoba jego przód. Zresztą ogólnie ma fajny, dynamiczny wygląd.
motofanka
PostWysłany: Pią 21:12, 12 Sty 2007    Temat postu:

marty nie o to mi chodzi...tylko o to że sie spina nie potrzebnie:P
marty
PostWysłany: Pią 19:23, 12 Sty 2007    Temat postu:

motofanka napisał:
Gomesh wyluzuj chłopczyku:D

to raczej Ty wyluzuj... bo Gomesh broni tylko swoich racji Kwadratowy i to raczej on ma rację. Bo gdyby każdy podchodził tak do tematu jak Stanko to byśmy świecili pustkami.
Także Gomesh tak 3maj Kwadratowy chociaż Twoje teksty mi się bardziej podobają niż te wklejone Kwadratowy
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Pią 12:42, 12 Sty 2007    Temat postu:

Fajne autko podoba mi się na zewnątrz i pod maską a w środku pewnie też bogato Wesoly Mój ulubiony model to LS 400.
motofanka
PostWysłany: Pią 12:16, 12 Sty 2007    Temat postu:

Gomesh wyluzuj chłopczyku:D lexus mi sie zawsze podobał pod kazda postacią więc powiem tyle że jest świetny:D
Gomesh
PostWysłany: Śro 18:21, 10 Sty 2007    Temat postu:

Ja podaje zródła z których to biore bo skąd mam o tym wiedzieć. Dlatego piszę żeby można było poczytać, w przeciwieństwie do Ciebie. Bo ty nawet nie pokusisz się o tyle...
Gomesh
PostWysłany: Śro 17:21, 10 Sty 2007    Temat postu:

stanko007 z całym szacunkiem zacznij sam robić jakieś tematy... bo samo komentowanie jest żenadą...
Gomesh
PostWysłany: Śro 16:46, 10 Sty 2007    Temat postu: Lexus IS-F

Auto bazuje na tylnonapędowym lexusie IS. Samochód wyposażono w chłodnice oleju w silniku i skrzyni biegów. Ponadto zastosowano także specjalny układ wspomagający pompę oleju w czasie szybkiej jazdy po zakrętach, gdy przeciążenia powodują jego odpływ.
Silnik V8 o pojemności 5 litrów i mocy ponad 400 KM jako pierwszy na świecie sprzęgnięto z ośmiostopniową (!), sportową skrzynią biegów. W trybie automatycznym skrzynia biegów działa niezwykle szybko, i przełącza poszczególne przełożenia w sposób bardzo płynny. Przyspieszenie od 0-100 km/h wynosi niespełna 4,6 s. Skrzynia może tez pracować w trybie ręcznym. Wówczas biegi zmienia się łopatkami przy kierownicy, podobnymi do tych, stosowanych w Formule 1. Rozwiązanie takie pozwala zaoszczędzić sporo czasu i błyskawicznie dobierać optymalne w danej chwili przełożenie.
Za zatrzymanie tego potwora odpowiedzialne są, zaprojektowanie specjalnie dla lexusa, tarczowe hamulce firmy Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami na przedniej osi.
W standardzie są również 19-calowe felgi ze stopów lekkich zaprojektowane dla lexusa przez BBS. Zawieszenie zostało obniżone i utwardzone specjalnie z myślą o szybkiej jeździe ulicznej i torowej.
Samochód posiada też specjalny, trzystopniowy system wspomagania dynamicznej jazdy, który pozwala na maksymalne opóźnianie hamowania przed wejściem w zakręt.



(c) interia.pl

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.