Autor Wiadomość
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Pon 14:40, 15 Sty 2007    Temat postu:

Ten nowy Lancer mnie jakoś nie przekonuje wizualnie został tak znormalizowany do zwykłych aut na ulicy,że nie widać w nim już takiego sportu jak w poprzednich modelach. Więc wole już kupić Subarynke Wesoly
Maniek
PostWysłany: Pon 10:51, 15 Sty 2007    Temat postu:

Misiek zawsze Wesoly
lucas
PostWysłany: Nie 16:48, 14 Sty 2007    Temat postu:

wiem cos o tym ze evo to super furka, zawsze mi sie podobały, a impreza wygrywa z evo w moim rankingu tylko ze wzgledu na ten silnik:)
Gomesh
PostWysłany: Nie 16:25, 14 Sty 2007    Temat postu:

wielka szkoda że foty nie wlazły ;(
ale samo autko jest Super. Lancery od zawsze wbijały się w sporty samochodowe itd, dla mnie boba mieć Miśka w chacie.
lucas
PostWysłany: Nie 16:20, 14 Sty 2007    Temat postu:

Nie wiem czemu obrazki nie działają;(
lucas
PostWysłany: Nie 16:19, 14 Sty 2007    Temat postu: Mitsubishi Lancer

Lancera projektowano z myślą o dostosowaniu do różnych wymagań użytkowników. Na czterech poziomach osiągów (podstawowy, średni, wyższy i sportowy), będzie proponowanych 5 różnych silników, w tym dostarczany przez Volkswagena 140-konny diesel w technologii pompowtryskiwaczy już teraz montowany w modelach Grandis DI-D i Outlander DI-D.
W Ameryce Północnej nowy Lancer jest wyposażony w nowy czterocylindrowy, dwulitrowy silnik DOHC MIVEC o mocy 152 KM osiąganej przy 6000 obr./min i 198 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4250 obr./min.

Po drugiej stronie Atlantyku Lancer 2008 dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia DE, ES i usportowionej GTS. Lancer ES ma poprawiony wygląd z pięcioszprychowymi 16-calowymi aluminiowymi obręczami kół, klamkami i lusterkami kolorze nadwozia i chromowanym grillem chłodnicy. Stylistyka robi jeszcze większe wrażenie w modelu GTS, który wyposażono w dziesięcioszprychowe 18-calowe felgi, przednie i tylne dyfuzory powietrza, seryjne światła przeciwmgłowe, tylny spoiler i chromowana końcówkę wydechu.
Nowa generacja Lancera jest pierwszym Mitsubishi w Ameryce Północnej opcjonalnie wyposażonym w bezstopniową skrzynię biegów (CVT) zamiast tradycyjnej skrzyni automatycznej. Lancer GTS wyposażony w CVT oferuje sześciostopniowy tryb sekwencyjny Sportronic, który pozwala kierowcy na manualne sterowanie pracą skrzyni za pomocą łopatek pod kierownicą.

W Europie CVT będzie jednym z kilku wariantów systemu napędowego, poza tym będą dostępne manualne skrzynie pięcio- i sześciobiegowe oraz czterobiegowa skrzynia automatyczna.
Zwiększenie przedniego i tylnego rozstawu kół o 60 mm - obecnie 1530 mm - oznacza według Mitsubishi lepsze prowadzenie. Rozstaw osi zwiększono do 2635 mm (z 2600 mm), a całkowita szerokość została zwiększona do 1760 mm (z 1695 mm). Całkowita długość zmalała jednak o 15 mm.

W Ameryce Północnej Lancer GTS 2008 ze standardową manualną skrzynią biegów albo opcjonalną CVT łączy sportowe nastawy zawieszenia - w tym inne stabilizatory i charakterystyki sprężyn i amortyzatorów - z 18-calowymi kołami i oponami 215/45R18. Hamulce wersji GTS pochodzą z SUV-a Outlander i mają wentylowane tarcze o średnicy 294 mm z przodu i pełne tarcze o średnicy 302 mm z tyłu.
Lancer 2008 jest wykonany w kolejnej generacji systemu Reinforced Impact Safety Evolution (RISE) firmy Mitsubishi. Konstrukcja RISE rozprasza energię podczas bocznych i tylnych uderzeń i kontroluje zniekształcenie kabiny, zwiększając ochronę pasażerów i systemu paliwowego przy uderzeniach z tyłu.

System bezpieczeństwa Lancera 2008 zawiera zaawansowany podwójny układ SRS z przednimi poduszkami powietrznymi wraz z czujnikami zajęcia foteli, boczne poduszki powietrzne zamontowane w fotelach, kurtyny powietrzne i poduszkę chroniącą kolana kierowcy.
Modele ES i GTS posiadają standardowo ABS wraz z EBD, które są opcją w modelu DE. Wszystkie wersje Lancera są wyposażone w system monitorowania ciśnienia w oponach.

Wszystkie Lancery na rok modelowy 2008 są przygotowane do montażu akcesoryjnego radia satelitarnego SIRIUS. Jest to również element opcjonalnego pakietu Sun and Sound (słońce i dźwięk), który jest dostępny modelach ES i GTS. Pakiet łączy elektrycznie sterowany szklany dach, radio SIRIUS z opłaconą subskrypcją na 6 miesięcy i 650-watowy system nagłośnienia Rockford-Fosgate.
Warto zauważyć, że Mitsubishi pomyślało także o późniejszych kosztach eksploatacji. Na przykład wykorzystane w przednich wzmocnieniach bocznych wymienne struktury łamliwe pozwalają zmniejszyć koszty naprawy w razie niewielkiej kolizji. Zastosowanie łańcucha zamiast paska rozrządu (stosowanego w wielu silnikach w tym segmencie aut) zdaniem producenta zwiększa niezawodność i usuwa konieczność wymiany. Irydowe świece zapłonowe pozwalają na zmniejszenie emisji spalin i pozwalają na przedłużenie okresów między przeglądami.
[img]http://e.autokrata.pl/a295/f884ed1d0005728945a63710[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a398/51693128001fbb3045a63715[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a1762/dcf25896001c5de045a6371a[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a841/11e9b5ce0009983445a6371e[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a948/d413fcb2001ef3a245a63723[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a1418/3df49bb10000893045a63727[/img]
[img]http://e.autokrata.pl/a417/5357a8ab001c084445a6372d[/img]

Źródło www.o2.pl, sam coś napisze jak obejrze na żywo:) Ta sportowa wersja moż ebyc OK, bo ta zwykła mi się jakoś nie widzi

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.