Autor Wiadomość
lucas
PostWysłany: Nie 16:27, 28 Sty 2007    Temat postu:

Gomesh napisał:
Generalnie seria 8 a dokładnie 850 CSi jest fantastyczna. Jedyna "bmka" (...) Nowiutkie M6 widziałem z bliska w Radomsku na Niemieckich blachach

bmw daje ogromną frajdę z jazdy (oczywiście te mocne wersje, nie mówiąc już o kultowych M-Power)
850 jest trochę przyciężka, nawet CSi to klasyczne GT i razcej nie ma szans mimo mocy z lżejszym M3 np. Co do M6 to podobno suuuper auto:)
Gomesh
PostWysłany: Śro 16:50, 24 Sty 2007    Temat postu:

Szczerze to nie mam najmniejszego pojęcia... Trzeba Niemiaszków zapytać co ich natchniało przy rysowaniu na desce kreślarskiej 6 i 8. Generalnie seria 8 a dokładnie 850 CSi jest fantastyczna. Jedyna "bmka" która wisiała u mnie na ścianie jak byłem mały, a co do 6 to brak mi słów. Nowiutkie M6 widziałem z bliska w Radomsku na Niemieckich blachach. W końcu przyjechał do nas nasz super snajper z kadry niejaki Jacek Krzynówek, którego dom rodzinny jest nie daleko naszej Metropoli Wesoly
MichaelW
PostWysłany: Śro 15:16, 24 Sty 2007    Temat postu:

Była inspiracją do m3 i m5 ale do 6 i 8 chyba nie
Gomesh
PostWysłany: Wto 22:39, 23 Sty 2007    Temat postu:

MichaelW szczerze to sam tego nie wiem, ale jedno co wiem to, to że ta Bmwica była inspiracją wielu pózniejszych modeli tego koncernu samochodowego. Widać czerpali z niego to co najlepsze... Wesoly
MichaelW
PostWysłany: Wto 19:54, 23 Sty 2007    Temat postu:

Niw wiem tylko czemu na zdjęciu porównali go z bmw m6 zamiast m3 cls
MichaelW
PostWysłany: Wto 19:50, 23 Sty 2007    Temat postu:

Zajefanne te bmw.Szkoda że w dzisiejszych czsach takich nie produkują.
motofanka
PostWysłany: Wto 12:12, 23 Sty 2007    Temat postu:

Ale fajny..sportowy klimat:D
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Śro 14:50, 17 Sty 2007    Temat postu:

Ciekawy temacik ale przydałoby się nieco więcej dokumentacji a Beta nawet fajniutka jak zresztą prawie każda Wesoly
Gomesh
PostWysłany: Wto 21:24, 16 Sty 2007    Temat postu: BMW 3.0 CSL

Pod koniec lat 60 BMW zaczeło produkować coupe CS. Z każdą kolejną wersją była mocniejsza.
6 - cylindrowy silnik 3,0 o mocy 180 KM. Autko było zrywne, ale dla niektórych widać to za mało...
Dlatego we współpracy z Alpiną obniżono jego wagę do 1165 kg. stosując międzyinnymi aluminowe dzwi i klapy. Tak odchudzone autko otrzymały literkę L (od Leichtbau, czyli lekka konstrukcja) i szybko zyskało sławę aut drogowych o wyścigowych osiągach.
Pierwsza seria CSL liczyła 169 egzemplarzy.Rozpędzały się do setki w 7,4 s.
Samochody drugierj serii (939 sztuk z czego 500 z kierownicą po stronie prawej) był także mały bezpośredni wtrysk paliwa Boscha i 200 KM mocy. Setkę miał już po 6,9 s. a maksymalnie zasówał 220 km/h. Waga wyniosła 1092 kg.
Trzecia i ostatnia seria CSL miała na bagażnikach tylny spojler, który można było samodzielnie zdemnotować na czas wyścigu bo na torze był zabroniony. Te cuda techniki BMW nazywano "batmobilami". Już po zakonczeniu produkcji CSL w 1975 roku do kilku wyścigowych egzemplarzy zainstalowano silnik o mocy 800 KM.


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.