Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 11:03, 30 Mar 2007    Temat postu:

jeździ dobrze Wesoly ma ponad 220000km przejechane bez remontu i nadal nie ma z nią problemu. Jedyne do czego mam zastrzeżenia to blacharka ale zrobię pożądnie nadkola i będzie ok. Silnik pali około 6 litrów. Maksymalna prędkość jaką osiągnąłem w drodze do Austrii to 170km/h więcej z niej nie wydusi Wesoly
lucas
PostWysłany: Czw 20:11, 29 Mar 2007    Temat postu:

Trzeba by kiedyś sprawdzić jak to wygląda w praktyce, bo przyznam się, że mnie to trochę zaciekawiło. Muszę namówić znajomych, żeby troche się pościgali i zobaczymy co szybsze, tylko z Calibrą problem bo aktualnie nikt nie ma... Co do Vectry, to jest to auto typowo rodzinne (chyb a wersja 2.0 GT jest jakaś agresywniejsza, ale nie jeździłem, nie wiem. Co do Civica to ten z mocą od 100 w górę z tego co pare razy widziałem, rzeczywiście bierze Calibrę (i inne na papierze mocniejsze samochody), ale to kwestia właśnie wysokoobrotowego silnika, ale Civica (jakiegokolwiek) nie można porównywać z Calibrą 4x4 turbo (wiadomo trakcja itp.), co zresztą napisałem w którymś poście.
Poza tym, tak jak już napisałem, Calibrze brak charakteru, a to wg mnie charakteryzuje samochód sportowy (Dlatego też tak niska cena Calibry w porównaniu np. z Celicą czy Prelude).
PS: Co do twojego auta to chyba fajnie jeździ (mój znajomy miał taką vectrę i całkiem sprawnie jak na tą generację diesla jeździła, fajny silniczek, no i do tego oszczędny)
Gomesh
PostWysłany: Czw 20:00, 29 Mar 2007    Temat postu:

Popatrz kolego na pojeność silników. Calibra żeby miała troszkę mocy musi mieć powyżej 2,0 a Cicic nie !!!
Zresztą biore jaką kolwiek Hondzie i Calibra odlatuje. Wsiadam w Prelude też z 2,0 pod maską i na 3 biegu Opla odsadzam. Accordem też dałbym radę z 2 litrową jednostką objechać pseudo sportowca.
I to wszystko w tym temacie, jak sam widzisz zdecydowana większość z nas ma tylko jedno zdanie na temat niemieckiego gówna.
Gość
PostWysłany: Czw 19:45, 29 Mar 2007    Temat postu:

Gomesh napisał:
Co się będziemy oszukiwać. Prosty przykład: otóż bierzemy 2 samochody i stawiamy obok siebie:

1. Opel Calibra 2,0 8v (115 KM) lub 2,0 16v (150KM)
2. Honda Civic 1,6 16v Vti (160 KM)

i wiecie co się dalej dzieję ???
Civiczek rozpier.......... szfaba na miętowo. Jeżeli nasz gość ma troszkę pojęcia to będzie wiedział dlaczego tak właśnie się stanie, a jeżeli nie to trudno. Poziom wiedzy jest bardzo niski.

I kto tutaj rządzi na drodzę ??? ;-D ;-D ;-D
weź Civica z silnikiem bez zmiennych faz rozrządu....co sie wtedy dzieje ? Laughing Laughing civic wącha spaliny calibry Wesoly
Gomesh
PostWysłany: Czw 19:05, 29 Mar 2007    Temat postu:

Co się będziemy oszukiwać. Prosty przykład: otóż bierzemy 2 samochody i stawiamy obok siebie:

1. Opel Calibra 2,0 8v (115 KM) lub 2,0 16v (150KM)
2. Honda Civic 1,6 16v Vti (160 KM)

i wiecie co się dalej dzieję ???
Civiczek rozpier.......... szfaba na miętowo. Jeżeli nasz gość ma troszkę pojęcia to będzie wiedział dlaczego tak właśnie się stanie, a jeżeli nie to trudno. Poziom wiedzy jest bardzo niski.

I kto tutaj rządzi na drodzę ??? ;-D ;-D ;-D
Gość
PostWysłany: Czw 18:23, 29 Mar 2007    Temat postu:

Gomesh napisał:
Każdy ma swój gust ale Calibry nie da się poprostu polubić. A na dodatek wstydem jest być wytykanym paluchami jako alfons czy dresiarz w tym jakże istnym sportowcu. Zresztą jak komuś koleżanki blachary nie przeszkadzają i rozkładaja się... to ja nie widze nic w tym złego (Protector)
Każdy lubi coś innego.
Laughing Laughing Laughing Laughing nie każdy jest taki jaka opinie ma jego samochód widze że tego nie dostrzegłeś co do tego że Calibra na czerwonym polu wybucha to....szkoda słów Większość ludzi na tym forum ma opinie o autku taka jak ma jego kolega który słyszał że ona źle jeździ żenada
Gallardo
PostWysłany: Czw 17:26, 29 Mar 2007    Temat postu:

to ja już szybciej wole malucha... od Calibry rzecz jasna Wesoly
Gomesh
PostWysłany: Czw 17:20, 29 Mar 2007    Temat postu:

Każdy ma swój gust ale Calibry nie da się poprostu polubić. A na dodatek wstydem jest być wytykanym paluchami jako alfons czy dresiarz w tym jakże istnym sportowcu. Zresztą jak komuś koleżanki blachary nie przeszkadzają i rozkładaja się... to ja nie widze nic w tym złego (Protector)
Każdy lubi coś innego.
Gallardo
PostWysłany: Czw 16:57, 29 Mar 2007    Temat postu:

wiedziałam ze Hubert nie odpuści Gościowi bo ten na Hondzie najeżdzał...heheh jak slusznie Gomesh zauważył "wstydem jest ganiać pseudosportowcem", a najgorsze że jezdzi sie na bombie LPG!
Gomesh
PostWysłany: Czw 16:52, 29 Mar 2007    Temat postu:

Zgadzam się z Lucasem w 100% bo Calibra ma silniki o sporej mocy ale np: Civiczek jest wysoko obrotowy jak się wkręci na czerwone pole to zmienne fazy rozrządu dają kopa i Opel niedość, że zostanie w tyle to jeszcze po przekroczeniu tylu obrotów wybuchnie a Hondzia pojedzie z potężnym kopem.
Ale i tak moim skromnym zdaniem to wstydem jest ganiać pseudo sportowcem o potężnym dziurawym wygarze z czarnymi szybami z LPG na pokładzie... Lans jak Ch........
Gallardo
PostWysłany: Czw 16:44, 29 Mar 2007    Temat postu:

dziękuje
Gość
PostWysłany: Czw 16:18, 29 Mar 2007    Temat postu:

Opel vectra A 1,7 TD
Gallardo
PostWysłany: Czw 12:19, 29 Mar 2007    Temat postu:

Kolego? a Ty czym jeździsz? tylko nie mów ze Calibra...to by wszystko wyjaśniło
Gość
PostWysłany: Czw 12:02, 29 Mar 2007    Temat postu:

Po pierwsze Vectra A a nie I Jezyk jeżeli Calibra jest dobrze utrzymana i ma silnik osiągający moc 204km to Civic niech się schowa. Wszystko zależy od właściciela jak utrzymuje auto. uwierz CC nie ma najmniejszych szans kiedy przyciśniesz nawet Vectrą A z Silnikiem 1.6 Mruga.
lucas
PostWysłany: Śro 21:30, 28 Mar 2007    Temat postu:

Anonymous napisał:
Calibra jest bardzo dobrym samochodem. I nie wiem dlaczego tak ją wyzywacie jak nawet sie nią nie przejechaliście współczuje wam a co do tego filmiku pokazuje on poziom tego usera który go dał.

hmm:) to chyba do mnie:) drogi gościu, zdziwie Cię, ale miałem okazje jeździć Calibrami (nie tylko tą podstawową 2.0 115 KM, ale i tą niby topową, turbo 4x4, 204 KM o ile pamiętam i jakimiś innymi wynalazkami, w końcu calibra to popularne auto) i żadna z tych wersji (no może pomijając tą najmocniejszą, ale to kwestia trakcji 4x4) nie czułem się jak w aucie sportowym. Niestety poczciwy Civic czy nawet astra Gsi ma więcej charakteru. Calibra to taka agresywniejsza vectra I, z tą samą bez mała gamą silników. Niestety (dla tego samochodu, bo niedługo zostanie youngtimerem) Calibry w dużej części nabywane są przez domorosłych fanów tuningu, czy jakiś pseudosportowców, którzy mając 2,0 115 KM LPG próbują grać Kubicę, a potem skutki tego są tragiczne... (dziś tak a propos np. widziałem jak na światłach CC Sporting zlało Calibrę...)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.