Obecny czas to Pią 10:35, 29 Mar 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona GłównaForum Yoshimura Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Suzuki GSX-R 600 model 2001-2003
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Motocykle
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Nie 13:58, 31 Gru 2006    Temat postu: Suzuki GSX-R 600 model 2001-2003

W chwili wejścia na rynek w 2001 roku "GSX-R 600" zaskoczył wszystkich swą lekkością - 163 kg suchej masy to rekord w seryjnym motocyklu klasy 600cm3.
Sylwetkę agresywniejszą niż u poprzednika,która wpłynęła na zwiększenie popularności tego modelu w Europie,zauważy nawet motocyklowy laik.Jednak kluczowe dla sukcesu okazały się: masa i silnik najnowszego "GSX-R 600".Wiele rozwiązań konstrukcyjnych zapożyczono z większego i rok starszego,a co za tym idzie sprawdzonego "GSX-R 750".
"Sześćsetka"Suzuki znalazła wielu zwolenników wśród zawodowców,gdyż wraz z drastycznym zmniejszeniem masy (o 11 kg) zwiększono wydajność układu napędowego.Moc na tylnym kole wzrosła z 90 (66) do 103 KM (76kW).Wpłynęło to na znaczne poprawienie osiągów.Inżynierowie Suzuki sprawili,że ich "sześćsetka" 100km/h osiąga w 2,9 s, a jej prędkość maksymalna wynosi aż 263 km/h.
Silnik podobnie jak u konkurentów,to 4-cylindrowa "rzędówka" z 16-zaworowym rozrządem DOHC.Moc znamionowa mierzona na wale korbowym wynosi 116 KM (86 kW) i osiągana jest przy 13 000 obr./min,natomiast moment obrotowy 68 Nm przy 10 800 obr./min.Tak wysokie obroty uzyskano dzięki zmniejszeniu skoku tłoków,a zwiększeniu ich średnicy.Wielotarczowe sprzęgło mokre przenosi napęd na 6-stopniową skrzynię biegów,a ta z kolei na łańcuch typu O-Ring i tylne koło.
W przednim zawieszeniu zastosowano klasyczny, w pełni regulowany widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych aż 45 mm oraz skoku 120 mm.Nowa rama,pomimo że jest lżejsza,ma większą odporność na skręcanie.Tylny wahacz dłuższy od starego o 22 mm z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym "stracił" żebro usztywniające,stał się lżejszy i ma skok 120 mm.Pełna regulacja elementu resorująco-tłumiącego,a dodatkowo regulacjawysokości jego mocowania,pozwalają na takie dostosowanie charakterystyki,by zadowoliła najbardziej wymagających.Skrócenie kadłuba silnika i przesunięcie go do przodu umożliwiło znacznie korzystniejszy rozkład masy,a rozstaw osi wynosi 1400 mm.
Z przodu zastosowano największe w klasie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm,które współpracują z zaciskami 4-tłoczkowymi.Tylne koło "uzbrojono" w tarczę o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy.
"GSX-R 600" to motocykl bezkompromisowy,jego podstawowym celem jest zwyciężać na torach,i tak się dzieje.


Suzuki GSX-R 600

Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
116KM (86kW) przy 13000 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 10800 obr\min
Zasilanie:elektroniczny wtrysk paliwa
Przełożenie wstępne:koła zębate
Sprzęgło:wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
Przeniesienie na tylne koło:łańcuch zębaty typu O-Ring
Rama:grzbietowa,spawana z profili aluminiowych
Zawieszenie:przód - widelec teleskopowy upside-down o średnicy 45 mm i skoku 120 mm;
tył - wahacz aluminiowy o skoku 120 mm
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 320 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
220 mm z zaciskami 2-tłoczkowymi
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:163 kg (188 kg)
Rozstaw osi:1400 mm
Wymiary:2040x715x1135 mm
Wysokość siodła:830 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l (3,5 l)
Prędkość maksymalna:263km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:2,9 s
Zużycie paliwa:5,9l\100km

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Maniek
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Nie 16:12, 31 Gru 2006    Temat postu:

Czekam na dzień w którym cię ujrzę na G6!!!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
motofanka
Honda Civic



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosolandia:D

PostWysłany: Pon 9:24, 01 Sty 2007    Temat postu:

ehe..gwiezdny zakochany w swoim wymarzonym sprzecie:D nie powiem bo moto jest sliczny..hehe...no to teraz faktycznie tylko czekac az sie spełni twoje marzenie:P

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 12:07, 01 Sty 2007    Temat postu:

Ekipo z forum Yoshimury!!!

Gwiezdny was nie zawiedzie i osiągnie swój życiowy cel!!!


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gomesh
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 19:02, 01 Sty 2007    Temat postu:

Gwiezdny i jego Marzenie. To tylko kwestia czasu i tyle. Czekam na dzień, w którym tak skromnie po naszej Metropoli przewieziesz mnie tak ze 200 km/h chociaż... Laughing Super motor i to się liczy. Nic dodać, nic ująć.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
motofanka
Honda Civic



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosolandia:D

PostWysłany: Pon 19:23, 01 Sty 2007    Temat postu:

gomesh ty egoisto...co ty myslisz ze gwiezdny tylko dla ciebie bedzie paliwo wlewał..ha:D zapomnij..Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Maniek
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 19:38, 01 Sty 2007    Temat postu:

liczę na ciebie Gwiezdny Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gallardo
Renault Megane



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:45, 25 Sty 2007    Temat postu:

motor jak marzenie!motor- prawdziwy morderca!te 116 koników robi wrażenie i przyspieszenie 2,9sek. Takie małe pytanko do Gwiezdnego: czy Ty zawsze wybierasz wszystko co najlepsze w swojej klasie? sadzac po wyborze tej bestii to chyba odpowiedz bedzie twierdzaca...
to zdjęcie przy oceanie jest świetne! pozdrowionka


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
marty
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: k-ce

PostWysłany: Czw 22:18, 25 Sty 2007    Temat postu:

motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy Jezyk bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pią 6:36, 26 Sty 2007    Temat postu:

marty napisał:
motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy Jezyk bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków Wesoly


Marty na początek poczytaj troche o moto a potem pisz,że kawa w klasie Supersport 600 jest dobra.Bo teraz piszesz nie prawde Suzuki oferuje więcej i lepiej.A jeśli chodzi o model 636 to musi walczyć z klasą 750.Mimo 636 cm3 pojemności Jiksa jest lepsza pod względem mocy, masy i osiągów.Sprawdź dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
marty
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: k-ce

PostWysłany: Pią 12:02, 26 Sty 2007    Temat postu:

chodziło mi o Kawe ZX-6RR. sorry za literówke. może trochę przesadziłem z tym że jest dużo lepsza, ale przewaga jest lekko po stronie Zygzaka. Jeśli chodzi o specyfikacje oczywiście a co do masy... nie ma co się napinać bo to tylko 1kg różnicy. moc też stoi po stronie ZXa 129KM(95kW).

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Motocykle
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.