Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motofanka
Honda Civic
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosolandia:D
|
Wysłany: Sob 11:16, 27 Sty 2007 Temat postu: Suzuki sv 1000s |
|
|
Kolejny model Suzuki zbudowany pod obraz poprzednika TL1000s.Z pozoru wydawałoby się że przejmie kierowanie na rynku i zachowa charakter swojego "brata"..Niestety tak się nie stało..Zachowana została tylko pojemność skokowa i układ silnika V 90 st.Mimo wszystko nowy model choć wiele się nie rózni od TL1000s również robi wrażenie i warto zawiesić na nim wzrok..wygląd maszyny jest nieprzeciętny, wygląda "technicznie", kościscie i chudo.Silnik choć minimalnie łagodniejszy niż w TL.to jednak nie brakuje mu mocy tak jak i momentu..Każdy kierowca prowadzący motocykl wyczuwa własne potrzeby i sam decyduje jaką szybkość obrać..Sv chętnie wstaje na koło lecz tak jak wyżej powiedziane sami o tym decydujemy..
W każdym razie za wygląd ma plus, ciekawa rama i oczywiście dwa kominy sterczące mu po bokach dają smaczku wyróżnającego go spośród innych japończyków.Motocykl "jaki jest każdy widzi" i jednym może się podobać, innym nie. Zastanawia tylko bardzo duże podobieństwo przedniej owiewki do osłon Yamahy Fazer. Czyżby wszystkie pomysły zostały już wykorzystane??Motocykl powinien przypaść do gustu nie tylko tym, którzy zakochani są w sportowych V-kach poniewaz bardzo dobrze pełni rolę turystyka... Niewątpliwym minusem przy jeździe turystycznej będzie dość niewielki zbiornik paliwa. 17 l to zdecydowanie za mało jak na motocykl, który podczas testu potrafił "wciągnąć" do 8 l benzyny na 100 km!
Motocykl uważany za bardzo przyjazny w każdym calu jednak nie jest on odpowiedni dla początkujących motocyklistów..Sprzet odpowiedni dla zaawansowanycj jeżdzców..
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90°
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 996 ccm
Średnica x skok tłoka: 98x66 mm
Stopień sprężania: 11,3
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 9000 obr/min
Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10087 obr/min
Moment obrotowy: 102 Nm przy 7200 obr/min
Zasilanie: Wtrysk SDTV
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Akumulator: 12V 12 Ah
Zapłon: elektroniczny z mikroprocesorem
Przeniesienie napędu
Silnik-sprzęgło: 1,838 (57/31)
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch, 2,352 (40/17)
Łańcuch napędowy: RK530SM0Z1, 108 ogniw
Podwozie
Rama: otwarta, boczna, aluminiowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe 46 mm, skok 120 mm, pełna regulacja
Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 130 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 310 mm
Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy, 220 mm
Opony przód/ tył:120/70-17 / 180/55-17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia: 810 mm
Rozstaw osi: 1435 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 65,5°
Promień zawracania: 3,2 m
Masa pojazdu w stanie suchym: 185 kg
Zbiornik paliwa: 17 l
Pojemność miski olejowej: 2,9 l
Ilość płynu chłodzącego: 2200 ml
Dane eksploatacyjne
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 3,2 sek, 0-140 km/h w 4,6 sek
Zużycie paliwa: 7-8 l/100 km
CENA 43 500 zł
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
 |
gwiezdnygsx-r
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Sob 11:47, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wreszcie ktoś napisał w motocyklach Masz racje,że poleciało ostro Hondą i to mnie troche boli Duża dawka danych technicznych tak jak lubie może kilka fotek więcej by się przydało ale jest ok.
Suzi SV1000 poleciało jak dla mnie wizerunkowo dużą dawką sportu i to wyrzeźbia na mojej twarzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|