Obecny czas to Pią 17:29, 19 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona GłównaForum Yoshimura Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Triumph TT 600
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Motocykle
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 17:34, 08 Sty 2007    Temat postu: Triumph TT 600

"TT 600" wprowadza dość konserwatywną dotychczas wytwórnię z Hinckley w szalony świat "sześćsetek", w którym liczą się najnowsze technologie i trwa "wyścig zbrojeń" zarezerwowany dotychczas dla "wielkiej czwórki" (Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha).
Silnik to zaprojektowana od podstaw 4-cylindrowa "rzędówka", o pokemności 599 cm3 z 16-zaworową głowicą, chłodzeniem cieczą i zasilaniem wtryskiem paliwa oraz układem dynamicznego doładowania silnika. Jednostka osiąga moc maksymalną (porownywalną z najlepszymi współczesnymi konstrukcjami) 110 KM (80 kW) przy 12 750 obr./min. Moment obrotowy wynosi 68 Nm przy 11 000 obr./min.
Przeniesienie napędu rozwiązano podobnie jak w japońskich "sześćsetkach". Zastosowano wielotarczowe sprzęgło mokre, 6-stopniową przekładnię i łańcuch zębaty typu O-Ring.
Rama jest grzbietowa, spawana z aluminowych profili. Przedni widelec teleskopowy ma rury nośne o średnicy 43 mm, a z tyłu zastosowano aluminiowy wahacz wyposażony w centralny element resorująco-tłumiący o pełnej regulacji. Całość w stanie suchym ma masę tylko 170 kg.
Z przodu zamontowano dwie duże tarcze o średnicy 310 mm i zaciski 4-tłoczkowe, a z tyłu 220-milimetrową tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym.
Właściciele tego motocykla mogą z dumą przemierzać ulice i szybkie drogi, na torze wyścigowym również nie odpadną z peletonu. Jeśli ktoś lubi zwracać na siebie uwagę, a "japoński plastik" wydaje mu się zbyt pospolity, to na Triumphie TT 600 będzie się wyróżniał wśród całej plejady "sześćsetek".


Triumph TT 600

Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą,
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
110KM (80kW) przy 12750 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 11000 obr\min
Skrzynia biegów:6-stopniowa
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 310 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy 220 mm
z zaciskiem 1-tłoczkowym
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:170 kg (198 kg)
Rozstaw osi:1395 mm
Wymiary:2060x665x1150 mm
Wysokość siodła:810 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l
Prędkość maksymalna:250km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:3,4 s
Zużycie paliwa:6,8l\100km

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 21:28, 08 Sty 2007    Temat postu:

Ciężko jest mi sobie wyobrazić Triumph'a obok tzw. "wielkiej 4" ale to jest mozliwe. Szczerze to podoba mi się ten motocykl. Niewątpliwie jest alternatywą nie tylko w kategorii 600 ale wogóle calościowo. Myśle, że znajdzie wielbicieli i dawcy będą z niego zadowoleni, wszak nie samymi Japońcami człowiek żyje...
Gwiezdny super Temacik...
...
Powrót do góry
Gomesh
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 21:34, 08 Sty 2007    Temat postu:

Dokładnie tak jest... Zgadzam się z Gościem co napisał to nade mną... Jest Alternatywą niewątpliwie i tak ma być.
Gratuluje tematu...


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Maniek
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Wto 18:14, 09 Sty 2007    Temat postu:

Chciałem jeszcze dodać...
PODWOZIE

Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Rozstaw osi – 1395 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy (310 mm)/1-tarczowy (220 mm)
Opony przód – 120/70 ZR17
Opony tył – 180/55 ZR17

WYMIARY, MASY

Wysokość siedzenia – 810 mm
Poj. zbiornika paliwa – 18 l
Masa – 170 kg


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
gwiezdnygsx-r
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Śro 17:16, 10 Sty 2007    Temat postu:

Maniek napisał:
Chciałem jeszcze dodać...
PODWOZIE

Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Rozstaw osi – 1395 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy (310 mm)/1-tarczowy (220 mm)
Opony przód – 120/70 ZR17
Opony tył – 180/55 ZR17

WYMIARY, MASY

Wysokość siedzenia – 810 mm
Poj. zbiornika paliwa – 18 l
Masa – 170 kg



Maniek po co piszesz te dane skoro one są w moim poście??


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
motofanka
Honda Civic



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosolandia:D

PostWysłany: Pią 11:55, 12 Sty 2007    Temat postu:

hehe..moze nie widział Wesoly napewno macie racje mówiąc ze nie zaakceptuje sie od razu obok wielkiej czwórki..Niewiem jak Wy ale ja już poznałam mozliwosci poniektórych modeli z czwórkowej załogi i tak łatwo nikt sie nie wbije..nie zrówna z nimi.. pozostanie nam czekąc az zobaczymy co potrafi wyzej prezenrowany motocykl:)

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Maniek
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Pon 10:38, 15 Sty 2007    Temat postu:

Fuck zaspany to pisalem. sorry

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
motofanka
Honda Civic



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosolandia:D

PostWysłany: Pon 10:39, 15 Sty 2007    Temat postu:

oj Maniek,Maniek..od przybytku głowa nie boli więc jest dobrze:)) pozdro;*

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Kasia TT
Syrenka 105



Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódż

PostWysłany: Czw 12:37, 24 Sty 2013    Temat postu:

witam Wesoly do powiedzenia w temacie mam to,ze bezapelacyjnie TT jest motocyklem naprawde wyjatkowym,od kiedy go posiadam wprowadzil mnie w nowy wymiar przyjemnosci z jazdy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Motocykle
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.