Obecny czas to Sob 13:04, 20 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona GłównaForum Yoshimura Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Zasady!!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Regulamin
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniek
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Nie 12:14, 31 Gru 2006    Temat postu: Zasady!!

1.Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.

2.Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.

3.Odpowiadając pisz zawsze na temat.

4.Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "Wesoly" będą kasowane.

5.Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.

6.Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obraźliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

7.Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.

8.Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.

9.Nie można umieszczać na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że w zasadach obowiązujących na jakimś podforum jest wyraźnie napisane, że można to robić.

10.Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.

11.Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

12.Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.

13.Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.

14.Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.

15.Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących się na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.

Informacje dodatkowe
1.Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej.

2.Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 13 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez użytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.

3.Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością i wyglądem do podanego wzorca, który można pobrać ze strony profilu (plik w formacie PSD). Można również użyć jednego z udostępnionych przez nas avatarów. Osoby, które nie chcą oglądać avatarów mogą wybrać odpowiednią opcję dostępną w profilu użytkownika.

4.Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów).

5.Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wyłącznie na przeznaczonych to tego podforach.

6.Użytkownicy nie mogą edytować i usuwać wysłanych postów. Opcje te są dostępne wyłącznie dla administratorów i moderatorów.

7.Ankiety w wątkach mogą umieszczać wyłącznie administratorzy i moderatorzy. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.

8.Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomosci (PW) za pośrednictwem forum.

9.Do testów służy wyłącznie podforum Testy.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Regulamin
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.