Obecny czas to Pią 17:49, 26 Kwi 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona GłównaForum Yoshimura Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Honda CRX
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Tuning
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gomesh
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gałkowice Nowe

PostWysłany: Sob 17:31, 07 Kwi 2007    Temat postu: Honda CRX

Samochodów ze stajni Hondy zachwalać nie trzeba. Słynna CRX szczególnie przypadła do gustu tuningowcom. Rzędowy, 4-cylindorowy i 16-zaworowy silnik OHC, usytuowany poprzecznie. 4-punktowy wtrysk paliwa. Pojemność 1.6 a z niej stado 130. żwawych koni - moc maksymalna osiągana przy 6800 obr./min. Maksymalny moment obrotowy sięgający 147 Nm przy 5700 obr./min. I jeszcze do tego te ponętne kształty. Duże pole do popisu. Pod każdym względem. W tym przypadku wszystko zaczęło się od modyfikacji mechanicznych.
Każda kolejna zmiana w życiorysie Hondy została dokładnie zaplanowana, elementy bardzo precyzyjnie dobierane, a wszystko zamontowane z największą dbałością o szczegóły. Jeśli zajrzymy pod maskę, z pewnością zwróci naszą uwagę czerwona kolorystyka komory silnika, przewodów, zakrętki oleju...
To tylko estetyczny wabik, zachęcający, aby przyjrzeć się bliżej tuningowej układance i odszukać wszystkie te szczegóły, które sprawiają, że po metamorfozie Honda zachowuje się jak człowiek po wypiciu kilku Red Bulli na raz. W pierwszej chwili zapewne rzuci nam się w oczy czerwony grzybek filtra. To początek układu dolotowego zaczerpniętego od specjalistów w tym temacie - firmy HKS. Razem z układem wydechowym, zakończonym tłumikiem F1, tworzy bardzo zgrany duet. A przeprogramowanie elektroniki jest przyczyną tej wiecznej "nadpobudliwości" Hondy.
Formowanie sylwetki CRX przyniosło zamierzone efekty. Po fabrycznych liniach, prawie nie ma śladu, karoseria została wygładzona i pozbawiona dawnych przetłoczeń. Zyskała natomiast nowe rysy. Choć body kit do tego modelu był indywidualnie zaplanowany i stworzony specjalnie dla tej jedynej Hondy, to zapewne odnajdziemy w nim już gdzieś widziane wcześniej elementy. Niemniej jednak ich zestawienie w całość stanowi wyjątkową konstrukcję. Ciekawie wyglądają mocno poszerzone boki CRX. Zadziornie wypuszczono też wydech - z boku tylnego zderzaka. Lotka, pochodząca od firmy Erebuni, o sprawdzonym już w Hondach kształcie, uzupełnia body kit i przywraca równowagę stylistyczną samochodu.
Wymieniono również lampy - przednie to produkt APC, tylne Matrix. Wiadomo - spojrzenie jest najważniejsze.
Najefektowniejszy jednak jest lakier samochodu. Pomalowana w kolorze budyniowym Honda, zwraca na siebie uwagę już z daleka i wygląda jak jeżdżące ciastko z kremem. Lakier ten uzyskano dzięki połączeniu barwy kremowej, oblanej niczym lukrem, perłą i srebrnymi drobinkami.
Odpowiednie felgi są jak właściwie dobrana biżuteria do sukni. W tym przypadku faktycznie doskonale spełniają swoją rolę ciekawego dodatku. Jest to model Enkei - M II w rozmiarze siedemnastu cali. Między delikatnymi ramionami obręczy zobaczymy czerwone zaciski hamulców. Elementy układu hamulcowego pochodzą od firmy Tarox. Przy okazji rewolucji w układzie jezdnym zmieniono również zawieszenie. Amortyzatory pochodzą od Koni a sprężyny to już produkt Eibacha.
Lukrowaną Hondę CRX powinno się właściwie "jeść" od środka. Jak Delicje - najpierw galaretka. Chyba że ktoś woli najlepsze zostawić sobie na koniec.
Całe wnętrze utrzymane jest w soczystej truskawkowej czerwieni. Pod palcami poczujemy wężową fakturę. Kierownicę wybrano z oferty firmy Isotta. Gałka zmiany biegów w "stylu lotniczym" również pochodzi z półek Isotty. Hamulec ręczny "wyjęto" z BMW E-36. Pedały zamieniono na ciekawsze odpowiedniki, wykonane z włókna węglowego. W kabinie znajdziemy także wiele innych detali dobranych kolorystycznie do wystroju wnętrza. Zegary pochodzą od Bottari z serii R.Evolution. Klamki drzwi, korbki, rygielki, czerwone podświetlenia - niczego nie brakuje. Nawet gaśnica została idealnie wkomponowana w stylistykę całości.
Na klimat wnętrza wpływa też "wyciekająca" powoli z głośników muzyka. Za nagłośnienie odpowiedzialna jest firma Rockford Fosgate. Jednostką zarządzającą systemem jest odtwarzacz RFX 91 COR. Głośniki przednie, tylne, subwoofery i wzmacniacze pochodzą z linii Punch. Wszystko oczywiście doskonale wkomponowane we właściwe sobie miejsca i ładnie zabudowane.
Już na pierwszy rzut oka można się zorientować, że za kierownicą tego samochodu, za przydymionymi lekko szybami, znajdziemy kobietę. Ta dbałość o szczegóły... Dodatki pełne smaku... Ciekawy wystrój wnętrza... Ten kolor... Idealna kompozycja. Jak ciastko z kremem.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Gallardo
Renault Megane



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:54, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Wnetrze diabelsko piorunujące! ale ten kolor karoserii? wielki spojler nadaje charakteru. Ogólnie fajne auteczko!

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
lucas
Honda Civic



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:31, 17 Kwi 2007    Temat postu:

Fajny CRX, zwlaszcza sinik jest super, a i wyglad jest OK. Oczywiście głosujemy na zdjęcie nr 1Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Yoshimura Strona Główna » Tuning
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.